|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (22.03.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (24.03.2024)
BUSH, T. Theories of Educational Leadreship and Management. 5-th ed. London: SAGE Publications, 2020. ISBN 978-1-5264-3213-1. KOTLER, P. & G. ARMSTRONG. Principles of Marketing. 17th ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2017. ISBN 978-1-2922-2017-8. KOTTER, J. P. Vedení procesu změny. 2. akt. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-314-4. MATOUŠ, Z., J. VETEŠKA, L. PAULOVČÁKOVÁ a M. TURECKIOVÁ. Management vzdělávání dospělých a vzdělávacích organizací. Praha: Česká andragogická společnost, 2020. 180 s. ISBN 978-80-907809-3-4. NENADÁL, J. et al. Management kvality pro 21. století. Praha: Management Press, 2018. ISBN 978-80-726-1561-2. PANNEERSELVAM, R & P. SIVASANKARAN. Quality Management. Delhi: PHI Learning Private Limited, 2014. ISBN 978-81-203-4943-8. PAULOVČÁKOVÁ, L. Strategie řízení vzdělávací organizace. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019. ISBN 978-80-7603-107-4. PAULOVČÁKOVÁ, L. Management kvality vzdělávacích organizací. Praha: Česká andragogická společnost, 2020. ISBN 978-80-906894-7-3. FOTR, J. et al. Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0434-5. SVOZILOVÁ, A. Zlepšování podnikových procesů. Dotisk. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-247-3938-0. TROJANOVÁ, I., SVOBODOVÁ, Z. Krize jako příležitost (a nejen ve školství). Wolters Kluwer. 2021. VETEŠKA, J. a L. PAULOVČÁKOVÁ. Management and Marketing of Educational Institutions. Karlsruhe: Ste-Noc, 2018. ISBN 978-3-945862-24-7. VETEŠKA, J., SVOBODOVÁ, Z. a TURECKIOVÁ, M. (2022). Školský management: konceptualizace a klíčové oblasti oboru. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022. Aktuální strategické dokumenty MŠMT ČR a dalších zemí, univerzit a dalších vzdělávacích organizací apod. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (22.03.2024)
1 .Východiska strategického řízení vzdělávacích organizací na národní a mezinárodní úrovni, interdisciplinární souvislosti, analýza a komparace strategických dokumentů, identifikování klíčových oblastí pro uplatnění přístupů moderního managementu na úrovni vzdělávací organizace 2 .Metodické aspekty managementu – manažerské metody a manažerské nástroje a možnosti jejich uplatnění v prostředí vzdělávacích organizací v rámci specifik trhu vzdělávání 3. Charakteristiky vysoce výkonné organizace v souladu s požadavky na management kvality 4.Inovační potenciál v rámci uplatňování moderního managementu vzdělávacích organizací z hlediska dosažení udržitelného úspěchu organizace 5. Potenciál procesního řízení v oblasti managementu vzdělávacích organizací jako předpoklad trvalého zlepšování v souladu s managementem kvality 6. Marketing management a jeho úloha v podpoře naplňování strategických cílů vzdělávací organizace 7. Analýza přístupů k úspěšnému řízení změn včetně hodnocení dopadů do řízení 8. Analýza výsledků studií, výzkumů a dalších zdrojů z oblasti moderních přístupů managementu vzdělávání, možnosti využití v rámci zlepšování řízení a dosahování excelence organizace. 9. Význam pozitivní školské kultury a klimatu, možnosti jejího ovlivňování a měření pomocí standardizovaných nástrojů. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (22.03.2024)
Vypracování seminární práce na základě rešerše a analýzy domácích a zahraničních zdrojů, příp. vlastního výzkumného šetření s uplatněním inovativního přístupu k řešení zkoumané problematiky z oblasti managementu vzdělávacích organizací a její obhajoba. |