Základní literatura:
Chocholoušková Z., Műllerová, H., L. (2019). Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou. Plzeň: ZČU.
Kalhous, Z., Obst, O. a kol. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál
Pavlasová, L. et al. (2014). Přehled didaktiky biologie. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
Pasch, M. a kol. (2005). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál..
Petty, G. (1996). Moderní vyučování. Praha: Portál.
Maňák, J. - Švec, V. (2003). Výukové metody. Brno: Paido.
Doporučená literatura:
Kyriacou, C. (1999). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál.
Průcha, J. (2005). Moderní pedagogika. Praha: Portál.
Reitmayerová V., Broumová, E. (2007). Cílená zpětná vazba. Praha: Portál.
Kolektiv (2005). Efektivní učení ve škole. Praha: Portál.
Skalková, J. (2006). Obecná didaktika. Praha: Grada. Skalková, J. (2007). Obecná didaktika. Praha: Grada..
Uljens, M. (2007) School Didactics And Learning: A School Didactic Model Framing An Analysis of Pedagogical Implication of Learning Theory. Taylor, Francis. USA.
|