Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (14.08.2018)
Studenti budou v rámci předmětu podporvat formou doučování jednou týdně žáka ohroženého školním neúspěchem (žák s odlišným mateřským jazykem, specifickou poruchou učení apod.) z vybrané základní školy.
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (31.10.2019)
The students will tutor the elementary school pupil at risk of school failure (pupil with a different mother tongue, specific learning disability, etc.) on a weekly basis.
Literatura -
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.05.2019)
BEDŘICHOVÁ, Zuzana, Aneta HORKÁ, Vendula KARASOVÁ, Jana LEJDAROVÁ, Pavla POLECHOVÁ, Petra SEDLÁČKOVÁ, Monika SCHWEIDLEROVÁ a Jiří STARÝ. Dobrovolníkův průvodce doučováním v rodinách. Praha: Programy sociální integrace, Člověk v tísni, 2014. ISBN 978-80-87456-54-5.
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (31.10.2019)
IBM. Volunteering With Students With Disabilities available at: https://www.ibm.com/volunteers/downloads/trainingmodules/ODC_Vol_Students_Disabilities.pdf
Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.05.2019)
Předmět je realizován formou doučování žáků (nemá sylabus)
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (14.08.2018)
Pravidelná účast na doučování žáka (70 %), zpracování záznamů z doučování.
Poslední úprava: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (31.10.2019)
Regular participation in tutoring (70%), processing of records from tutoring.