|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
Hlubší náhled do problematiky osob s kombinovaným postižením, možnosti vzdělávání a podpory. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
VÍTKOVÁ, M., ŘEHŮŘEK, J., KVĚTOŇOVÁ – ŠVECOVÁ, L., MADLENER, I. Možnosti reedukace zraku při kombinovaném postižení. Brno : Paido, 1999. ISBN 80-85931-75-3LUDÍKOVÁ, L Vzdělávání hluchoslepých 1. Praha : Scientia, 2000. ISBN 80-7183-225-1. LUDÍKOVÁ, L. Vzdělávání hluchoslepých 3. Praha : Sciencia, 2001. ISBN 80-7183-256-1. OPATŘILOVÁ, D. Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami. Brno: MU, PdF, 2005. ISBN 80-210-3819-5. Nielsen, Lilli. Učení zrakově postižených dětí v raném věku. České vyd. 1. Praha: ISV, 1998. 119 s. Speciální pedagogika. ISBN 80-85866-26-9.
FRIEDLOVÁ, K. Bazální stimulace v základní ošetřovatelské péči. 2007. Praha: Grada publishing. ISBN 978-80-247-1314-4.
studie a materiály dodané vyučující
výuka je podpořena systéme MOODLE |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
Studium je podpořeno systémem MOODLE. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
Pravidelné plnění úkolů, aktivní účast na seminářích, obhajoba zpracovaného tématu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
Teoretická východiska problematiky Diagnózy predikující kombinované postižení Komunikace osob s kombinovaným postižením Metody výuky, budování představ Metoda aktivního učení Problematika osob hluchoslepých Výuka bude podpořena tématy externistů ze zařízení pro děti s KP Zahrádka. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. (04.02.2019)
Aktivní účast na seminářích, pravidelné plnění zadávaných úkolů - studioum internetových zdrojů, studií a literatury. Účast 80%. |