|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (29.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bc. Ivana Líbalová, Ph.D. (28.01.2022)
Praktický nácvik psychosociálních technik. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (29.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dominika Drahovzalová, Ph.D. (15.02.2022)
LANGMEIER, Josef, Karel BALCAR a Jan ŠPITZ. Dětská psychoterapie. Vydání třetí, v nakladatelství, Portál druhé. Praha: Portál, 2010, 431 stran. ISBN 978-80-7367-710-7. CAMPBELL, Jean. Techniky arteterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi: [skupinové výtvarně-terapeutické činnosti pro děti i dospělé]. Vyd. 1. Praha: Portál, 1998, 200 s. ISBN 80-7178-204-1. ZAKOUŘILOVÁ, Eva. Speciální techniky sociální terapie rodin. Vyd. 1. Praha: Portál, 2014, 196 s. ISBN978-80-262-0583-8. BAKALÁŘ, Eduard. Nové psychohry: společenské hry pro všestranný rozvoj osobnosti. Praha: Portál, 1998. ISBN 8071782351. HERMOCHOVÁ, Soňa. Sociálně psychologický výcvik: příspěvek sociální psychologie k metodice práce s přirozenou skupinou. 2. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 1988. KINDLMANNOVÁ, Jana, ed. Klíčový rok: zážitková pedagogika a projektová výuka pro základní školy v rámci projektu Prázdninové školy Lipnice. Praha: Prázdninová škola Lipnice, 2013. ISBN 978-80-905502-2-3.
a další metodické materiály např. Prázdninové školy Lipnice nebo www.odyssea.cz. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bc. Ivana Líbalová, Ph.D. (28.01.2022)
Psychosociální techniky jsou vybrány podle toho, aby pokrývaly široký rozsah jejich možného užití. Seminář probíhá formou sebezkušenosti. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (29.01.2022)
Aktivní účast na výuce.
|