|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (05.03.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (05.03.2023)
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 90 hodinám. Přímá výuka: · přednášky 12 hodin · cvičení 12 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 20 hodin · zpracování úkolů a příprava na semináře 26 hodin Seminární práce a příprava na zápočet: 20 hodin celkem V případě distanční výuky budeme pracovat v aplikaci MS Teams, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván systém podpory studia Moodle. Je nutné si naistalovat Office 365 pro studenty , návod zde: Podrobné informace a odkaz pro přihlášení do týmu MS Teams budou zaslány mailem. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (05.03.2023)
Povinná literatura: GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. 207 s. ISBN 80-85931-79-6 CHRÁSKA, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2003. ISBN 80-7067-287-0. PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-7184-569-0. Doporučená literatura: DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2011. 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8. HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ K. aj. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-313-0 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (05.03.2023)
Obsahové vymezení: 1. Charakteristika základních typů pedagogického výzkumu. 2. Příprava a organizace výzkumného šetření. Výzkumný projekt 3. Informační příprava výzkumu, výzkumné soubory 4. Charakteristika a způsoby využívání metod pedagogického, psychologického a sociologického výzkumu. 5. Výzkumné nástroje v pedagogickém výzkumu 6. Jazyková stránka zpracování odborných textů. 7. Zpracování a interpretace dat. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (05.03.2023)
Student pracuje s využitím elektronické podpory v MOODLE. Podmínkou zakončení je splnění všech zadaných úkolů. |