Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková (22.09.2011)
Seznámit studenty se společensko-historickým významem pohádek, s jejich literární strukturou, s mezikulturními vztahy mezi pohádkami a soubory pohádek, s psychologickou působností pohádek a způsoby, jak pohádky využívat ve školní práci i v rodinné výchově - rozšiřující.
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
Using stories in education The subject should familiarise students with social-historical importance of stories, with their literary structures, with intercultural relations between stories and sets of stories, with psychological effect of stories and ways, how to use stories in schoolwork and also in families and education - continue.
Literatura
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
Propp, Vladimír: Morfologie pohádky.
Bratři Grimmové: Pohádky
Božena Němcová : Pohádky
Jaromír Erben: Pohádky
Pohádky tisíce a jedné noci
Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (08.09.2017)
účast na semináři
projekt
studující má na splnění podmínek zápočtu (zkoušky) celkem tři pokusy, z toho dva opravné