|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2023)
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 90 hodinám. Přímá výuka: 5 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 30 hodin · seminární práce 20 hodin · plnění průběžných úkolů 20 hodin Příprava na zápočet: 15 hodin celkem Výuka bude probíhat prezenčně s elektronickou podporou v MOODLE. Pouze v případě nařizeného distančního vzdělávání by byla výuka převedena do on-line formy, a to v reálném čase výuky dle rozvrhu prostřednictvím aplikace MS Teams. Je nutné si naistalovat Office 365 pro studenty , návod zde: Podrobné informace a odkaz pro přihlášení do týmu MS Teams budou zaslány mailem. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2023)
ČAPEK, R. Učitel a rodič: spolupráce, třídní schůzka, komunikace. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4640-1. KENDÍKOVÁ, J. Vzdělávání žáka s SVP. Praha: Raabe, 2016. Dobrá škola. ISBN 97880-7496-213-4. KLUGEROVÁ, J., a kol. Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2017. ISBN 978-80-7452-128-7. KNOTOVÁ, D. Školní poradenství. Praha: Grada, 2014. Pedagogika (Grada). ISBN 97880-247-4502-2. PANČOCHA, K., SLEPIČKOVÁ, L. Aktéři školní inkluze. ActorsofSchoolInclusion. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6688-5. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2023)
1. Náplň práce a odborné kompetence školního speciálního pedagoga a jeho role v týmu ŠPP 2. Náplň práce a odborné kompetence školního psychologa a jeho role v týmu ŠPP 3. Náplň práce a odborné kompetence výchovného poradce a jeho role v týmu ŠPP 4. Náplň práce a odborné kompetence metodika prevence a jeho role v týmu ŠPP 5. Další členové týmu ŠPP a jejich kooperace (průvodce OMJ) 6. Klientský a partnerský přístup k rodičům žáků se SVP 7. Systém schůzek, porad a komunikace pracovníků školního poradenského pracoviště. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (28.01.2024)
Podmnkou zakončení předmětu je aktivní účast v seminářích a splnění úkolu v moodle v daném termínu. |