Matematický talent a jeho rozvoj - OKN2310302
Anglický název: |
Mathematically gifted pupils |
Zajišťuje: |
Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Fakulta: |
Pedagogická fakulta |
Platnost: |
od 2018 |
Semestr: |
letní |
E-Kredity: |
2 |
Způsob provedení zkoušky: |
letní s.: |
Rozsah, examinace: |
letní s.:0/0, Z [HS] |
Rozsah za akademický rok: |
8 [hodiny] |
Počet míst: |
neurčen / neurčen (50) |
Minimální obsazenost: |
neomezen |
4EU+: |
ne |
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: |
ne |
Stav předmětu: |
nevyučován |
Jazyk výuky: |
čeština |
Způsob výuky: |
kombinovaný |
Způsob výuky: |
kombinovaný |
Je zajišťováno předmětem: |
OKMM1M125A |
Poznámka: |
předmět je možno zapsat mimo plán povolen pro zápis po webu při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu |
|
|
Anotace -
| |
|
Poslední úprava: STEHLIKO (16.03.2017)
Obsahem kurzu je seznámení s pojmem "žák nadaný na matematiku" a s aktivitami pro tyto žáky určenými.
Poslední úprava: STEHLIKO (16.03.2017)
The course deals with "mathematically gifted pupils" and activites aimed at those students. |
|
Poslední úprava: STEHLIKO (16.03.2017)
Patáková, Eva. Metody tvorby úloh pro nadané žáky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2013. Zhouf, Jaroslav. Tvorba matematických problémů pro talentované žáky. Praha: Univerzita Karlova, 2010. Ročenky k matematickým soutěžím (olympiáda, Matematický klokan a další) Sborníky z konferencí pro učitele matematiky (Ani jeden matematický talent nazmar) |
Sylabus -
| |
|
Poslední úprava: STEHLIKO (16.03.2017)
1) Matematicky nadaný žák - pojetí, definice 2) Systém práce s nadanými žáky v ČR 3) Aktivity pro nadané žáky 4) Úlohy pro nadané žáky
Poslední úprava: STEHLIKO (16.03.2017)
1) Pupil talented for mathematics - characterisation, conceptions
2) System of work with talented pupils in CZ 3) Activities for talented pupils 4) Problems for talented pupils |
Podmínky zakončení předmětu | |
|
Poslední úprava: STEHLIKO (16.03.2017)
Seminární práce - vytvoření série řešených úloh pro nadané žáky na dané téma po domluvě s vyučujícím |