|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (23.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (20.02.2020)
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido, 2012, ISBN978-80-7315-237-6. FELCMANOVÁ, L. a kol. Metodika ke Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 126 s. ISBN 978-80-244-4672-1. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-070-7. KENDÍKOVÁ, Jitka. Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami. Ilustroval Anna TROUSILOVÁ. Praha: Raabe - Společně pro kvalitní vzdělávání, [2016]. Dobrá školka. ISBN 978-80-7496-271-4.
KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7 MAZÁNKOVÁ, Martina. Inkluze v mateřské škole: děti s PAS, ADHD a handicapem. Praha: Portál, 2018. ISBN 978-80-262-1365-9.
NOVOTNÁ, K. ,KRABSOVÁ, V. Formativní hodnocení: případová studie. Pedagogika.63(3), 2013.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (23.01.2019)
Přednášky budou věnovány klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Integrace/ inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, výzkumné závěry v tuzemsku i v zahraničí |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (20.02.2020)
Písemný test, možnost 2 oprav. |