|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (13.09.2022)
Předmět má za úkol seznámit posluchače s problematikou specifických poruch učení a chování, se současnými trendy ve výchově a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (11.09.2023)
Očekávaná zátěž studenta 2 kredity x 25 = 50 hod., z toho účast na výuce 8 hod., příprava na přednášky/semináře, studium literatury, příprava práce materiálového typu, příprava na ukončení kurzu 42 hod. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (13.09.2022)
KREJČOVÁ, L., BODNÁROVÁ, Z. (2018). Specifické poruchy učení. Dyslexie, dysgrafie, dysortografie. Praha: Edika. LECHTA, V. (ed.). (2016). Inkluzivní pedagogika. Praha: Portál. MICHALOVÁ, Z. (2016). Specifické poruchy učení. Havlíčkův Brod: TOBI (Tobiáš). PTÁČEK, R., PTÁČKOVÁ, H. (2018). ADHD – variabilita v dětství a dospělosti. Praha: Karolinum. ZELINKOVÁ, O. (2015). Poruchy učení – dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Praha: Portál. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (13.09.2022)
test (min. 70%) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (13.09.2022)
Obsahové vymezení: 1. Vymezení základní problematiky. 2. Definice a projevy specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie). 3. Definice a projevy ADHD. 4. Etiologie specifických poruch učení a chování. 5. Organizace výchovně-vzdělávacího procesu. Podpůrná opatření. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8971 Heslo pro hosty: akredkpg19 |