|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (23.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (23.04.2020)
Povinná: HLAĎO, P. HORÁČKOVÁ, M.., DANIELOVÁ, L.Pedagogická praxe. Vyd. 1. Brno: Mendelova univerzita v Brně. 97 s. ISBN 978-80-7375-468-6. MAZÁČOVÁ, N. Pedagogická praxe. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 74 s. ISBN 978-80-7290-673-4. NEZVALOVÁ, D. Reflexe v pregraduální přípravě učitele 1. Olomouc: Univerzita Palackého. 72 s. ISBN 80-2440-208-4. ŘEZNÍČEK, J., RUSEK, M. DidaEtika: opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. 57 s. ISBN 978-80-7290-794-6. TOMKOVÁ, A. CHVÁL, M., HEJLOVÁ, H. Pedagogický a výzkumný rozměr studentských esejů v přípravě studentů učitelství pro primární školu. In Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 60(3), s. 314-325. ISSN 0031-3815. Doporučená: KLUGEROVÁ, J., NĚMEC, Z.Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. 74 s. ISBN 978-80-7452-100-3. ŠVEC, V. Od znalostí k pedagogické kondici: nový vhled do pedagogické přípravy studentů učitelství?. In Pedagogika, 56(1), s. 91-102. ISSN 0031-3815. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (05.09.2023)
Zápočet bude udělen na základě plnění úkolů dle pokynů vyučujícího, výstupy budou vloženy do Deníku praxe do prostředí Moodle |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (23.04.2020)
Obsahové vymezení: 1. Celkové zhodnocení studentských praxí, koncepce praxí a splnění cílů. 2. Praxe studentů pedagogických oborů z pohledu relevantních výzkumů – poznatky z terénu. 3. Prezentace studentů I. – průběh celého cyklu praxí, přínosy a řešené problémy. 4. Prezentace studentů II. – průběh celého cyklu praxí, přínosy a řešené problémy. 5. Prezentace studentů III. – průběh celého cyklu praxí, přínosy a řešené problémy. 6. Silné stránky praxí (brainstorming, skupinová diskuze). 7. Slabé stránky, ohrožení průběhu a příležitosti pro rozvoj praxí (brainstorming, skupinová diskuze). |