|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (18.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (11.09.2023)
Cílem předmětu je zvyšovat senzitivitu studentů k etickým otázkám učitelské profese, orientovat je v základních etických dilematech učitelství a kultivovat jejich postoje k vybraným pedagogickým problémům. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (11.09.2023)
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 75 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 30 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 30 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 11 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 15 hodin. Příprava seminární práce a na zápočet 15 hodin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (18.01.2020)
GADAMER, H. G. Idea Dobra mezi Platónem a Aristotelem. Praha : OIKOYMENH, 2010. ISBN 978-80-7298-445-9. HLAVINKA, P. Dobro a ctnost pohledem etických a náboženských koncepcí. Praha : Triton, 2014. ISBN 978-80-7387-786-6. PELCOVÁ, N., SEMRÁDOVÁ, I. Fenomén výchovy a etika učitelského povolání. Praha : Karolinum, 2014. ISBN 978-80-246-2636-9. SOKOL, J. Etika a život. Praha : Vyšehrad, 2010. ISBN 978-80-7429-063-3. SOKOL, J., PINC, Z. Antropologie a etika. Praha : Triton, 2003. ISBN 80-7254-372-5. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (11.09.2023)
Podmínkou úspěšného ukončení předmětu je odevzdání seminární práce o rozsahu 6 normostran (tj. 6 x 1800 znaků včetně mezer) a absolvování závěrečného testu. Seminární práce sestává ze dvou částí. V první části student zpracuje jednu vybranou knihu ve formě podvojného deníku, tj. citace a vlastní komentář. Ve druhé části student aplikuje vybrané téma probírané na semináři v profesním či osobním životě. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (11.09.2023)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8957 Heslo pro hosty: akredkpg19 |