Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
Seminář slouží k tomu, aby se studenti seznámili se všemi stádii přípravy závěrečné práce.
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
The students are acquainted with all the phases of the thesis preparation.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
Cílem kurzu je seznámit studenty se smyslem, podstatou a způsobem sepsání závěrečné práce, a to po stránce obsahové i formální.
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
The goal of the course is to acquaint the students with the meaning, substance and way of writing of a thesis, both content wise and form wise.
Literatura -
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
ŠIFNER, F. Jak psát odbornou práci a diplomovou práci zvláště. Praha: UK v Praze, PedF, 2004. ISBN 80-7290-167-2
ČMEJRKOVÁ, S., DANEŠ, F., SVĚTLÁ, J. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. ISBN ISBN 80-85927-69-1
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
ŠIFNER, F. Jak psát odbornou práci a diplomovou práci zvláště. Praha: UK v Praze, PedF, 2004. ISBN 80-7290-167-2
ČMEJRKOVÁ, S., DANEŠ, F., SVĚTLÁ, J. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. ISBN ISBN 80-85927-69-1
Metody výuky -
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
Seminář.
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
Seminar.
Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (05.05.2014)
Aktivní účast na seminářích. Plnění úkolů v LMS Moodle.
Sylabus -
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
Obsahová stránka (smysl závěrečné práce; vymezení tématu a cíle práce, význam naplánování postupu a sestavení plánu práce, metodika zpracovávání práce daného typu, výběr vhodné odborné literatury, studium této literatury a její vyhodnocení)
Formální stránka (členění práce, citování, parafrázování, poznámky pod čarou, zpracování bibliografie, používání zkratek, grafická úprava).
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.06.2010)
Content of the diploma thesis (role of the thesis, choice of topic and goal, planning, realising the research project, choice of scientific literature, evaluation of literature)