PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Reflective didactic seminar - OEN2306004
Anglický název: Reflective didactic seminar
Zajišťuje: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/1, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: francouzština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: ESSEROVK (17.01.2011)
Seminář navazuje na pedagogickou praxi v hodinách francouzštiny na základních a středních školách. Cílem je analýza získaných zkušeností a další rozvíjení schopnosti reflexe a sebereflexe. Jde též o prohlubování teoretické základny profesní kompetence učitele FJ a seznamování s inovativními programy, jakož i rozvíjení schopnosti jejich konfrontace s vlastními pedagogickými postupy. Seminář umožňuje reagovat na konkrétní potřeby studentů
Literatura - angličtina
Poslední úprava: ESSEROVK (02.01.2011)

BĚLOHRADSKÁ, J.; MIKEŠOVÁ, J.; SOLFRONK, J. Praktická příprava studentů učitelství: Na pomoc pedagogickým praxím ve školském terénu. Liberec:Technická univerzita, 2002.

Cizí jazyky - časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům, Praha.

HENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988.

FEUILLETTE - CUNNINGHAM, I.: Le nouveau formateur, comment préparer, animer et évaluer une action de formation, 3e édition, DUNOD, Paris, 2002

Le français dans le Monde: la revue internationale des professeurs de français. Hachette Pedagogická praxe: Sborník příspěvků z III celostátní konference. Praha: UK PedF, 2003.

Pedagogická praxe - pedagogická praxeologie. Praha: UK PedF, 1997.

Portfolio européen de langues. Strasbourg: Conseil de l'Europe ; 2000.

ROBERT, J.-P. Dictionnaire pratique de didactique du FLE. Paris : OPHRYS, 2002.

TAGLIANTE, Ch. La classe de langues: Techniques de classe. Paris: CLE International, 1994.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK