|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
VETEŠKA, Jaroslav; SVOBODOVÁ, Zuzana a TURECKIOVÁ, Michaela, 2022. Školský management: konceptualizace a klíčové oblasti oboru. [Praha]: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. ISBN 978-80-7603-348-1. TROJAN, V. Pedagogický proces a jeho řízení,Wolters Kluwer Praha, 2018 (druhé aktualizované vydání), ISBN 978-80-7478-539-9 Distanční materiály v MS Teams
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Distanční část · získávání a analýza informací ze širšího kontextu (evropské tendence vzdělávání, vzdělávací politika státu a okolních zemí, srovnávací šetření, např. PISA) · analýza vnějších a vnitřních podmínek ovlivňujících pedagogický proces školy (STEP, SWOT, užití dalších metod) Prezenční část · Mise – vize – strategie v kontextu řízení pedagogického procesu · stanovení prioritní oblasti rozvoje školy v souladu se základními tendencemi vzdělávací politiky s ohledem na regionální i odborná specifika · identifikace a tvorba různých typů plánů a strategií, pochopení jejich významu a vzájemných souvislostí jako prostředku k zajištění kvalitnější práce pedagogického sboru, podpory nových přístupů, motivace i vzájemné komunikace Distanční část · kritická analýza odpovídajícího RVP · tvorba, implementace a korekce ŠVP · sestavení koncepce pedagogické práce · autoevaluace školy · klima školy Prezenční část · evaluace pedagogického procesu, vytvoření systému hospitací na škole, hodnocení výsledků vzdělávání, nastavení kritérií Distanční část · monitorování a vyhodnocování kurikula, zohlednění ovlivňujících faktorů Prezenční část · řízení školy jako učící se organizace. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Splnění všech distančních aktivit. |