PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Distanční vzdělávání k modulové výuce TPŠM - OCSU19VP05
Anglický název: Distant Education for Modular Teaching of TPSM
Zajišťuje: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2023
Semestr: oba
E-Kredity: 2
Rozsah, examinace: 0/0, Z [HS]
Rozsah za akademický rok: 16 [hodiny]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (50)
letní:neurčen / neurčen (50)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: distanční
Způsob výuky: distanční
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Vyučující: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Distanční vzdělávání organicky navazuje na předmět Teorie a praxe školského managementu. Cílem je reflektovat problémy této oblastí řídící práce a zpracovat odpovídající podklady. Součástí aktivit jsou elektronické diskuze na aktuální téma z oblasti řízení školy i organizace mimo resort školství a seminární práce.
Cíl předmětu
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)

Cílem předmětu je prostřednictvím distančních aktivit zvládnout požadavky modulu TPŠM

Literatura
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)

AUTORSKÝ KOLEKTIV, 2009. Řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI Wolters Kluwer.

BERG, G., POL, M., ed., 2005. Kultura školy: příspěvek k výzkumu a rozvoji. Brno: Masarykova univerzita.

DYTRT, Z., 2011. Manažerská etika v otázkách a odpovědích: jde morálka a úspěch v byznysu dohromady? Brno: Computer Press.

GAVORA, P., 2010. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-73151-85-0. 

HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, K., 2016. Projektové řízení: učebnice [online]. Praha 4: E-knihy jedou. 

CHVÁL, M., 2018. Na naší škole nám záleží: jak sledovat a hodnotit kvalitu školy. Praha: Portál. 

ICT metodik: http://www.metodik.cz/

KOTLER, P. (aktuální vydání). Marketing. Praha: Grada.

MŠMT Č. j.: 11 691/2004-24: Pravidla pro rodiče a děti k bezpečnějšímu užívání internetu 

MŠMT: Strategické a koncepční dokumenty (www.msmt.cz)

PISOŇOVÁ, M. a kol., 2017. Školský manažment: Terminologický a výkladový slovník. Bratislava, Wolters Kluwer.

PAULOVČÁKOVÁ, L., 2018. Marketing management ve vzdělávání. Elektronická publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/)

PAULOVČÁKOVÁ, L., 2015. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. 

PAULOVČÁKOVÁ, L., 2019. Strategie řízení vzdělávacích organizací. PedF UK. (e-kniha ve zpracování IT)

PRŮCHA J. a J. VETEŠKA, 2014. Andragogický slovník. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4748-4.

 

Sylabus
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)
  • Práce s normami – podpora k psaní odborného textu závěrečné práce:

  • Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory ČSN 01 6910 (vydána 1. 7. 2014, nabyla účinnosti 1. 8. 2014)

  • Pravidla pro bibliografické citace ČSN ISO 690 (01 0197) z března 2011 s platností od 1. dubna 2011.

Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.01.2024)

plnění distančních aktivit a úkolů včetně písemné práce pod vedením lektora v souladu s nastavenými pravidly a hodnotící škálou.

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK