|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
Z návrhů vedoucí praxe si student sám volí školu /zařízení/, kde by chtěl praxi vykonávat. O své praxi si vede osobní záznamy a na svoji speciálně pedagogickou činnost se soustavně připravuje jak teoreticky, tak prakticky. Praxe bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem praxe je připravit studenta na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
Vykonat praxi v požadovaném rozsahu dvaceti hodin podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. O své pedagogické činnosti si student povede záznamy, které předloží při reflexi praxe. Potvrzení o vykonané praxi předloží k zápočtu. Zápočet lze opakovat dvakrát. |