|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (07.11.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (06.11.2020)
Cílem předmětu je rozvoj schopnosti reflexe, zobecnění, kritického myšlení a syntézy mnoha zdrojů. Principy jsou interdisciplinarita, sebereflexe, kreativita. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (06.11.2020)
BERGER, John. Způsoby vidění. Praha: Labyrint 2016. ISBN 978-80-87260-78-4 Novotná, M. (2019) Portfolio jako nástroj reflexe ve výtvarné výchově. Praha: Výtvarná výchova 60 (1-2), s. 22-37. TOMKOVÁ, Anna. Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů. Praha: Univerzita Karlova-Pedagogická fakulta 2018. ISBN 978-80-7290-982-7 |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (06.09.2023)
Výstupem z předmětu bude založení, zpracování a kolokviální obhajoba pedagogického portfolia. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (06.11.2020)
- Já jako výtvarný pedagog - Já jako autor, já jako kurátor - Individuální konzultace |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (06.09.2023)
Zápočet Výstupem z předmětu bude založení, zpracování a kolokviální obhajoba pedagogického portfolia. |