|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (03.10.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (30.08.2021)
Položit základy pro rozvíjení schopnosti učitele výtvarné výchovy zveřejňovat výsledky dětské výtvarné činnosti a vlastní pedagogické činnosti. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (03.10.2022)
Berger, J. (2016). Způsoby vidění. Labyrint. Bourriaud, N. (2004). Postprodukce. Praha, Tranzit. ISBN 80-903452-0-4 Havel, I. M. (2003). Didasko-učím. KANT. Novotná, M. (2019). Portfolio jako nástroj reflexe ve výtvarné výchově. Výtvarná výchova, 59(3–4), 22–37. Novotná, M., Fremlová, V. (2021). Neviditelní, kteří ukazují a vyprávějí. Výtvarná výchova, 61(1-2), 6-29. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (30.08.2021)
Seminář V případě omezení prezenční výuky bude seminář veden distanční formou přes aplikaci Microsoft Teams. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (03.10.2022)
Požadavky splnění zápočtu: Zápočet bude udělen na základě průběžného plnění úkolů a zejména závěrečné prezentace vytvořeného portfolia/koncepce výstavy. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (03.10.2022)
|