|
|
|
||
Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.10.2019)
Cílem je osvojení dovedností a schopností pro záchranu tonoucích. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.10.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice.
Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9773#section-0 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (22.03.2019)
Miler, T., Bezpečnost a záchrana u vody. Praha:VZS ČČK, 1999 Čechovská,I., Miler, T.,Plavání. Praha: Grada Publishing, 2001 Hoch,M. a kol. Plavání - teorie a didaktika. Praha: SPN, 1983 Dvořáková, H.,Engelthalerová, Z. a kol.(2017). Tělesná výchova na 1. stupni základní školy - kpt. 4.8 - Plavání. Praha: Karolinum. |
|
||
Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
Hygienické zásady a bezpečnost při výuce plavání. Záchrana tonoucích a dopomoc unavenému plavci. Nácvik záchranné akce - skok do neznámé vody, přiblížení, narovnání, tažení tonoucího. Resuscitace a první pomoc. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
- 85% aktivní účast na výuce - uplavat 400m plaveckým způsobem kraul, - předvést akci záchrany tonoucího, - tažení "figuríny" na vzdálenost 25m, - lovení předmětů ze dna v hloubce 4,2m - skok z 3m prkna - 200m plavání v oděvu Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |