PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Computer Graphics - NSWI179
Anglický název: Computer Graphics - Computational Aesthetics
Zajišťuje: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2020
Semestr: zimní
E-Kredity: 4
Rozsah, examinace: zimní s.:2/1, Z+Zk [HT]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Další informace: https://www.utdallas.edu/~kzhang/
Garant: Kang Zhang
Třída: Informatika Bc.
Kategorizace předmětu: Informatika > Informatika, Aplikační software, Počítačová grafika a geometrie, Databázové systémy, Didaktika informatiky, Diskrétní matematika, Předměty širšího základu, Předměty obecného základu, Počítačová a formální lingvistika, Optimalizace, Programování, Softwarové inženýrství, Teoretická informatika
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: RNDr. Michal Kopecký, Ph.D. (18.06.2019)
Computer Graphics. Device and logical coordinate systems. Geometric transformations in two and three dimensions. Algorithms for basic 2-D drawing primitives, such as Brensenham's algorithm for lines and circles, Bezier and B-Spline functions for curves, and line and polygon clipping algorithms. Perspectives in 3-D, and hidden-line and hidden-face elimination, such as Painter's and Z-Buffer algorithms. Fractals and the Mandelbrot set.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: Kang Zhang (01.10.2019)

Grades will be determined by a project and a final essay (with presentation). Their weightings are as follows:

Project: 40%

Presentation: 20%

Final essay: 40%

To pass the course, a student must perform satisfactorily in all the assessments.

Literatura -
Poslední úprava: Kang Zhang (01.10.2019)

L. Ammeraal and K. Zhang, Computer Graphics for Java Programmers, 3rd Edition, Springer, 2017.

PPT Notes

Sylabus -
Poslední úprava: Kang Zhang (01.10.2019)

Various 2D and 3D computer graphics algorithms

Computational aesthetics and aesthetic computing

Visual programming languages

Information visualization

Generative art

Scientific paper writing and publication

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK