PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2015/2016
   Přihlásit přes CAS
Návrhové vzory - NPRG024
Anglický název: Design Patterns
Zajišťuje: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2015 do 2018
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Další informace: http://www.ksi.mff.cuni.cz/lectures/NPRG024
Garant: RNDr. Filip Zavoral, Ph.D.
Třída: Informatika Bc.
Informatika Mgr. - volitelný
Kategorizace předmětu: Informatika > Informatika, Aplikační software, Počítačová grafika a geometrie, Databázové systémy, Didaktika informatiky, Diskrétní matematika, Předměty širšího základu, Předměty obecného základu, Počítačová a formální lingvistika, Optimalizace, Programování, Softwarové inženýrství, Teoretická informatika, Programování, Softwarové inženýrství
Prerekvizity : {Java nebo C# nebo C++}
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. (04.02.2019)
Seminář se zabývá návrhovými vzory (design patterns) a jejich použitím při objektovém návrhu a vývoji udržovatelného software. Větší část semináře bude věnována samostatné práci studentů při zpracování a prezentaci konkrétních návrhových vzorů a jejich použití.
Literatura
Poslední úprava: RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. (10.04.2017)

E. Gamma, R. Helm, R. Johnson, J. Vlissides: Design Patterns - Elements of Reusable Object-Oriented Software.

J. Vlissides: Pattern Hatching - Design Patterns Applied

Sylabus -
Poslední úprava: RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. (19.02.2015)

Seminář se zabývá návrhovými vzory (design patterns) a jejich použitím při vývoji software. Podstatná část semináře bude věnována samostatné práci studentů při zpracování a prezentaci konkrétních návrhových vzorů a jejich použití.

Předpokladem smysluplného absolvování předmětu je důkladná znalost objektově orientovaného programování (C++, C#, Java) a déledobější praktická zkušenost s programováním, tj. předmět není určen pro ty, kteří teprve nedávno objektově orientované programování začali používat.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK