Předmět přímo navazuje na Programování pro deskriptivní geometrii I. Cílem je další prohloubení poznatků,
osvojení rozličných základních algoritmů, datových struktur a principů tvorby větších celků.
Poslední úprava: T_KDM (20.04.2012)
The course is a continuation of Computer programming for descriptive geometry I. The aim is to improve
programming abilities, to learn various standard algorithms, data structures and the creation of larger projects.
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: RNDr. Ing. Jaroslav Richter (12.06.2019)
Zápočet získá student za vypracování zápočtového programu a jeho odevzdání do termínu stanoveného cvičícím.
Literatura -
Poslední úprava: T_KDM (27.04.2012)
Töpfer, P. Algoritmy a programovací techniky, Prometheus, Praha 1995.
Wróblewski, P. Algoritmy - Datové struktury a programovací techniky, Computer Press, Praha, 2004.
Wirth N. Algorithms and Data Structures, Prentice Hall, 1985.
Poslední úprava: T_KDM (27.04.2012)
Töpfer, P. Algoritmy a programovací techniky, Prometheus, Praha 1995.
Wróblewski, P. Algoritmy - Datové struktury a programovací techniky, Computer Press, Praha, 2004.
Wirth N. Algorithms and Data Structures, Prentice Hall, 1985.
Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: RNDr. Ing. Jaroslav Richter (12.06.2019)
Zkouška má písemkou a ústní část. Podmínkou připuštění ke zkoušce je získání zápočtu.
Písemná část vyžaduje vyřešení několika zadaných úloh vycházejících ze sylabu předmětu. Součástí zkoušky jsou úlohy vyžadující návrh a popis algoritmu i úlohy teoretické.
Ústní část sestává z diskuze nad písemnou částí a případně z odpovědí na doplňkové otázky vycházející ze sylabu.