PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2014/2015
   Přihlásit přes CAS
Programování pro deskriptivní geometrii II - NMUG104
Anglický název: Computer programming for descriptive geometry II
Zajišťuje: Katedra didaktiky matematiky (32-KDM)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2014 do 2014
Semestr: letní
E-Kredity: 5
Rozsah, examinace: letní s.:2/2, Z+Zk [HT]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Garant: RNDr. Luboš Moravec
Třída: M Bc. DGZV
M Bc. DGZV > Povinné
M Bc. DGZV > 1. ročník
Kategorizace předmětu: Matematika > Matematika, Algebra, Diferenciální rovnice, teorie potenciálu, Didaktika matematiky, Diskrétní matematika, Matematická ekonomie a ekonometrie, Předměty širšího základu, Finanční a pojistná matematika, Funkční analýza, Geometrie, Předměty obecného základu, , Reálná a komplexní analýza, Matematika, Matematické modelování ve fyzice, Numerická analýza, Optimalizace, Pravděpodobnost a statistika, Topologie a kategorie
Neslučitelnost : NDGE025, NPRG030, NPRG031
Záměnnost : NPRM045
Je záměnnost pro: NDGE025
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: T_KDM (20.04.2012)
Předmět přímo navazuje na Programování pro deskriptivní geometrii I. Cílem je další prohloubení poznatků, osvojení rozličných základních algoritmů, datových struktur a principů tvorby větších celků.
Literatura -
Poslední úprava: T_KDM (27.04.2012)
  • Töpfer, P. Algoritmy a programovací techniky, Prometheus, Praha 1995.
  • Wróblewski, P. Algoritmy - Datové struktury a programovací techniky, Computer Press, Praha, 2004.
  • Wirth N. Algorithms and Data Structures, Prentice Hall, 1985.

Sylabus -
Poslední úprava: T_KDM (20.04.2012)
  • Časová a paměťová složitost
  • Fronta a zásobník
  • Vnější a vnitřní třídění
  • Rekurze
  • Dynamicky alokované proměnné
  • Práce se spojovými seznamy
  • Vyhodnocování výrazů
  • Základní algoritmy počítačové grafiky
  • Knihovny a jejich použití
  • Zásady tvorby větších programů
  • Objektové programování

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK