PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2014/2015
   Přihlásit přes CAS
Teorie a praxe tvorby učebních úloh v chemii - MC280P16B
Anglický název: Theory and practice of forming chemical educational tasks
Zajišťuje: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Fakulta: Přírodovědecká fakulta
Platnost: od 2007 do 2014
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, Z(+Zk) [HT]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Poznámka: povolen pro zápis po webu
Garant: prof. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   
Anotace -
Poslední úprava: RENA (07.05.2002)
Název předmětu: Teorie a praxe tvorby učebních úloh v chemii
Forma předmětu: přednáška a seminář
Vyučující: doc. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc.
Anotace: Výuka je zaměřena na základní aspekty teorie a praxe vytváření učebních úloh a sestavování souborů úloh z chemie. Pozornost je zaměřena na obsahovou a formální stránku úloh a dále především na různé způsoby používání učebních úloh v praxi.
Přednáška a seminář jsou vhodné pro všechny, kteří chtějí umět sestavovat a používat učební úlohy a didaktické testy z chemie.
Literatura
Poslední úprava: RENA (31.01.2003)

Čtrnáctová, H.: Učební úlohy v chemii. Karolinum, Praha 1998.

Petty, G.: Moderní vyučování. Portál, Praha 1996 (1. vydání), 2002 (2. vydání).

Katolog požadavků ke společné části maturitní zkoušky z chemie. MŠMT ČR, Praha 2000.

Sbírka úloh ke společné části maturitní zkoušky z chemie. Tauris, Praha 2001.

Soubor pracovních sešitů z chemie. Prospektrum, Praha 1994 - 2000.

Sylabus -
Poslední úprava: RENA (07.05.2002)

Název předmětu: Teorie a praxe tvorby učebních úloh v chemii

Forma předmětu: přednáška a seminář

Vyučující: doc. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc.

Anotace: Výuka je zaměřena na základní aspekty teorie a praxe vytváření učebních úloh a sestavování souborů úloh z chemie. Pozornost je zaměřena na obsahovou a formální stránku úloh a dále především na různé způsoby používání učebních úloh v praxi.

Přednáška a seminář jsou vhodné pro všechny, kteří chtějí umět sestavovat a používat učební úlohy a didaktické testy z chemie.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK