|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Nina Hricsina Puškinová (11.01.2021)
Rozvíjí základní jazykové kompetence a akademické dovednosti pro dosažení požadované úrovně B1/B2. Kurz je jednosemestrální, 2x2 hod. týdně. (Účast je tedy povinná oba dva dny.) Osu výuky tvoří jednotlivé moduly učebnice Embarque 3, které jsou případně doplněny dalšími studijními a cvičebními materiály. Pokud si nejste jisti svou úrovní, můžete si ji ověřit: http://pruebadenivel.cervantes.es/exam.php?id=17 V letním semestru akademického roku 2020/21 bude kurz pobíhat pouze online a to přes aplikaci MS Teams (případně Moodle). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Nina Hricsina Puškinová (11.01.2021)
Kurz je zakončen zápočtem, který studenti a studentky obdrží po splnění následujících podmínek:
V případě distanční výuky jsou podmínky následující:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Nina Hricsina Puškinová (02.09.2020)
Základní učebnice: Montserrat Alonso Cuenca; Rocío Prieto Prieto: Embarque 3, Madrid, Edelsa
Francisca Castro, Uso de la gramática española, nivel intermedio, Madrid, Edelsa |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Nina Hricsina Puškinová (01.09.2020)
Náplň kurzu: Osu kurzu tvoří učebnice Embarque 3, moduly 1 - 5. Doplňkové materiály pocházejí z přípravných učebnic na certifikované zkoušky, učebnic zaměřených na gramatiku či slovní zásobu a z původních zdrojů ve španělském jazyce. Kurz rovnoměrně procvičuje všechny čtyři jazykové dovednosti: čtení, poslech, mluvení a psaní. Gramatika: užití minulých časů (předpřítomný čas, minulý čas prostý, souminulý čas, předminulý čas), subjunktiv přítomného času, souslednost časová, opisné vazby, vedlejší věty časové, příčinné, účelové, přípustkové, důsledkové, vyjádření podmínky reálné a nereálné (v přítomném a budoucím čase), prostředky textové návaznosti, superlativ absolutní, věty srovnávací, další užití sloves ser a estar. Slovní zásoba: idiomatické vazby a rčení, prohloubení slovní zásoby u základních konverzačních témat (rodina, práce, bydlení, stravování, ekologie, kultura, televize, literatura a další). Tematické okruhy: Kulturní rozmanitost, rodina a rodinné vztahy, životní prostředí a udržitelnost, bydlení a urbanismus, stravování a plýtvání s potravinami, literatura a prostředky jejího vyjádření, španělské zvyklosti v kontrastu s obyčeji jiných národů. |