|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Adéla Smažíková (05.03.2024)
<br> - celkové zlepšení španělštiny a rozšíření slovní zásoby<br> - zlepšení schopnosti práce s textem a posílení překladatelských dovedností<br> - rozšířenou přípravu na BZK<br> <br> Kurz nemá prezenční výuku a je celý v režimu online.<br> <br> Kurz obsahuje devět autentických španělských textů (články z novin, recenze, praktické návody) seřazených podle obtížnosti (přibližně od úrovně B2 po C1). Ke každému textu náleží test o 3–5 otázkách, který kontroluje porozumění textu, schopnost získat z něj relevantní informace a správně pochopit obsah jeho sdělení.<br> <br> Prezenční výuka je nahrazena doporučenou literaturou, která se zaměřuje na strategie pro lepší pochopení psaného textu a práci s ním, a automatickou zpětnou vazbou u každé špatně zodpovězené otázky, která studentovi umožňuje zpětně si vyhledat pasáže textu, jimž špatně porozuměl, uvědomit si, co ho ke špatné odpovědi vedlo, a provést autoevaluaci, která mu pomůže se podobným chybám v budoucnu vyhnout.<br> Odkaz na moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=16286. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Dana Kratochvílová, Ph.D. (18.02.2022)
Cílem je zlepšit schopnost samostatné práce s textem, schopnost vyhledávat relevantní informace. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Dana Kratochvílová, Ph.D. (31.08.2021)
Alonso Belmonte, María Isabel (2006). Las lecturas en la clase. Madrid: EnClave ELE.
Cárdenas Bernal, Francisca (2015). Actividades para el macro común europeo: refuerzo para el DELE C1. Madrid: EnClave ELE.
Cassany, Daniel (2012). En_línea. Leer y escribir en la red. Barcelona: Anagrama.
Cassany, Daniel (2012). Para ser letrados. Voces y miradas sobre la lectura. Barcelona: Paidós.
Cassany, Daniel (2012). Taller de textos. Leer, escribir y comentar en el aula. Barcelona: Paidós.
Parodi, Giovanni (coord.) (2010). Saber leer. Madrid: Aguilar.
Puertas Moya, Francisco Ernesto (2014). ¡Dale a DELE! C1. Madrid: EnClave ELE. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Dana Kratochvílová, Ph.D. (27.02.2020)
Pro získání zápočtu na konci semestru musí student do data uvedeného v moodlu vyplnit všech 9 testů a dosáhnout v nich průměrné celkové úspěšnosti alespoň 70 %. Otázky se v každém testu generují náhodně z většího souboru, každý test je tedy jedinečný a studenti nemají možnost od sebe opisovat. |