|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Laura Juríková (23.09.2022)
Cílem předmětu je seznámit se se základními pojmy psychohygieny, stresory a možnými zdroji, zároveň si vyzkoušet praktické ukázky možných technik práce se sebou. Pozornost bude věnována mapování osobních charakteristik chování ve stresu a využití osobních strategií, jak zvládat náročné životní situacemi. |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. et Mgr. Tomáš Nikolai, Ph.D. (23.12.2022)
ČÁP, Jan a Jiří MAREŠ. Psychologie pro učitele. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-273-7 Bártová, Z. (2011). Jak zvládnout stres za katedrou. Computer Media. Fontana, D. (1997). Psychologie ve školní praxi: Příručka pro učitele. Port |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Laura Juríková (23.09.2022)
1. krátké zpracování odborného článku na téma psychohygieny/ péče o sebe a vlastní zamyšlení nad daným tématem (cca 1 A4) 2. praktické představení libovolné techniky péče o sebe (prezentace ve skupině) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Laura Juríková (23.09.2022)
Duševní zdraví a nemoc Psychohygiena, péče o sebe Stres, stresory a zdroje, práce se stresem v různých kontextech Syndrom vyhoření Techniky péče o sebe |