|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Sedláček, Ph.D. (29.04.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Sedláček, Ph.D. (08.10.2022)
Předmět je otevřený magisterským i bakalářským studentům bez ohledu na fakultu a obor. Zajímá-li vás celebrita, zapište se a přijďte! Podmínkou atestace je prezentace na jedno z nabízených témat, zpracovaná na základě k tématu doporučené literatury. Přesná podoba bude stanovena s ohledem na počet přihlášených studentů - v předchozích letech typicky šlo o týmovou prezentaci dvou lidí v celkové délce cca 30 minut. Máte-li zájem o téma vlastní, navrhněte!
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Sedláček, Ph.D. (24.09.2020)
Boyd, D. M. (2008). Taken out of context: American teen sociality in networked publics. University of California, Berkeley. Horton, D., Wohl, R. (1956). Mass communication and para-social interaction: Observations on intimacy at a distance. Psychiatry, 19(3), 215–229. Marshall, P. D. (1997). Celebrity and power: Fame in contemporary culture. Minnesota: University of Minnesota Press. Mills, C. W. (1956). The Power Elite. New York, NY: Oxford University Press. Rojek, C. (2001). Celebrity. London: Reaktion Books. Senft, T. M. (2013). Microcelebrity and the branded self. In: Hartley, J., Burgess, J., & Bruns, A. (Eds.) A companion to new media dynamics, 346-354. Chichester: John Wiley & Sons. Turner, G. (2013). Understanding celebrity. Sage. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Sedláček, Ph.D. (29.04.2022)
Rámcová témata:
|