|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (08.08.2023)
V případě karantény nebo jiné mimořádné situace bude distanční výuka realizována dle domluvy a možností. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Kučerová, Ph.D. (29.09.2020)
Cílem je zajištění návaznosti vyučovacích hodin v delším časovém rámci, a tedy možnost hlubšího poznání žáků, vidění souvislostí v procesu učení se/vyučování a provázanosti všech činitelů vyučování. (Výhody oproti současnému modelu blokových studentských pedagogických praxí) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (08.08.2023)
Bertocchini, P., Constanzo, E. Manuel d´autoformation. À l´usage des professeurs de |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Kučerová, Ph.D. (14.09.2020)
- absolvování praxe - reflexe praxe na základě záznamů, deníku apod. - zapojení didaktického portfolia |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Kučerová, Ph.D. (14.09.2020)
26 hodin přímé či asistované výuky francouzštiny na zvolené škole (zvolené po konzultaci s oborovým didaktikem) |