|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. (10.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. (10.01.2022)
Literatura: Eliášková, K. Specifické aspekty výuky českého jazyka na středních školách u žáků se zrakovým postižením. Praha : Vydavatelství Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, 2017. METELKOVÁ SVOBODOVÁ, Radana. Výuka českého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení[online]. První. Ostrava: Ostravská univerzita - Pedagogická fakulta, 2005. ŘEŘICHOVÁ, Vlasta. Český jazyk a literatura v systému vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami [online]. [cit. 2015-10-30]. Dostupné na: <http://konference.osu.cz/cestina/dok/2010/rerichova-vlasta.pdf>. KUCHARSKÁ, Anna, ŠMEJKALOVÁ, Martina, SCHNEIDEROVÁ, Soňa. Žák se vzdělávacími potřebami ve vzdělávacím předmětu český jazyk. Studijní opora. Dostupné na: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=3966 Kurikulární a legislativní materiály upravující vzdělávání osob se specifickými vzdělávacími potřebami - dle aktuálního stavu. |
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. (10.01.2022)
Zakončení: Zápočet, podmínka - aktivní účast podle pokynů vedoucích semináře, odevzdání průběžně vytvářených oprav písemných prací. Tolerují se dvě absence, jež není nutno omlouvat. |