|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (09.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (09.02.2021)
DODDINGTON, CH., HILTON, M. (2007): Child-Centred Education. London, Sage publications. HAZUKOVÁ, H.: Výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání. Praha, Raabe, 2012. ISBN: 978-80-87553-30-5 FULKOVÁ, M., KAFKOVÁ, H.: Nové trendy ve výtvarné výchově. In Kohnová, J. (ed.) Sborník příspěvků z konference Profesní rozvoj učitelů. Praha, 2012. dostupné na: http://uprps.pedf.cuni.cz/UPRPS-1-version1-SBORNIK_CD_Profesni_rozvoj_ucitelu.pdf FULKOVÁ, M., HAJDUŠKOVÁ, L.,SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 1: vlastní cestou k umění: vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012, 315 s. ISBN 978-80-7290-535-5.FULKOVÁ, M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. ISSN1210-3691 JANÍK, T. Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzděláváni. Brno : Paido, 2009. FULKOVÁ, M.: Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy/ Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace. In Slavík, J. (ed.) Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání. Univerzita Karlova v Praze: Pedagogická fakulta, 2005, str. 285 - 303. ISBN 80-7290-199-0. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (09.02.2021)
Obhajoba seminární práce
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (09.02.2021)
V případě uzavření PedF UK z nařízení vlády ČR bude výuka realizována distanční formou přes MS Teams. 1. Aktuální pojetí Výtvarné výchovy – parametry dobré praxe 2. Vizuální kultura jako oblast oborového kontextu výtvarné výchovy – základní vymezení |