|
|
|
||
Poslední úprava: HAJKOVAV/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (31.01.2018)
Praktické působení studenta ve třídách s přítomností žáků s tělesným postižením bude spojeno s observací metodických postupů učitele a činnosti asistenta pedagoga. Student si aktivně vyzkouší handling a facilitaci žáka s tělesným postižením. Seznámí se s IVP žáka a jeho evaluací a s kompenzačními pomůckami, které žák s tělesným postižením používá. Seznámí se s produkty žákovy školní činnosti ( výtvarnými pracemi, testy, písemnými pracemi). Popíše kazuistiku žáka dle předepsané předlohy. Zhodnotí efektivitu výuky žáka v dané škole a připraví návrh opatření ke zkvalitnění vzdělávacích postupů při práci s konkrétním žákem. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (01.02.2018)
Student předloží potvrzení o praxi vedené fakultním učitelem a zpracovanou případovou studii žáka s tělesným postižením. Možnost 2 oprav. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (01.02.2018)
Student využije přiložených souborů: Struktura případové studie. Katalog podpůrných opatření pro žáky s tělesným postižením. Metodika práce asistenta pedagoga s TP žákem. Školní vzdělávací program JÚŠ.
|