|
|
|
||
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2010)
|
|
||
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2010)
SOVÁK,M. Defektologický slovník. Jinočany: H&H,2000. ISBN80-86022-76-5 NEWMAN,S. Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál,1999. ISBN 80-7178-872-4 MORAVCOVÁ,D. Zraková terapie slabozrakých a pacientů s nízkým vizem. Praha: Triton, 2004. ISBN 80-7254-476-4 RENOTIÉROVÁ, M., Ludvíková, L. a kol. Speciální pedagogika. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004. ISBN 80-244-0873-2 MÁDROVÁ, E. Zkuste být dítětem. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-229-7 KERROVÁ, S. Dítě se speciálními potřebami. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-147-9 LEVI, V. Problematické dítě. Praha: Lidové nakladatelství, 1990. ISBN 80-7022-086-4 KEBLOVÁ, A. Zrakově postižené dítě. Praha: Septima, 2001. ISBN 80-7216-191-1 JAROŠOVÁ, J.: Via lucis. Praha: Fokus, 1991. ISBN 80-900093-4-4 TITZL, B. Postižený člověk ve společnosti. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2000. ISBN 80-86039-90-0 TITZL, B. To byl český učitel. Praha: Společnost Františka Bakule,1998.ISBN 80-902518-0-3 HOUSER, P. Hry se slovy a jazykem.Praha: Portál, 2002. BAKALÁŘ, E. I dospělí si mohou hrát. Praha: ČTK,1976. ISBN 59-031-74 PIŠLOVÁ, S. Jazykové hry. Praha: Fortuna, 1996. ISBN 80-7168-309-4 KRET, E. Učíme (se) jinak.Praha: Portál, 1995. ISBN 80-7178-030-8 HELMS, W. Lépe motivovat - méně se rozčilovat. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-087-1
dětské časopisy, řady učebnic a pracovních sešitů českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ a speciálních ZŠ |
|
||
Poslední úprava: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2010)
Název studijního předmětu: Integrovaný žák v běžné hodině českého jazyka Typ studijního předmětu: povinně volitelný
Formy výuky studijního předmětu: seminář
Rozsah studijního předmětu: 2 / 26
Rozsah odborné praxe (v týdnech): Kombinovaná/distanční forma studia:
Formy kontroly předmětu: zápočet
Počet kreditů: 2
Stručná anotace předmětu: Práce s integrovaným žákem v hodinách češtiny, rozdílná postižení vyžadují rozdílný způsob práce (nevidomý žák, dítě se sluchovým postižením, tělesnou vadou nebo s DMO, dyslexií, dysgrafií, apod.). Spolupráce učitele a asistenta dítěte, zapojení ostatních dětí ze třídy, školy. Zvláštní pomůcky, učebnice a jejich využití pro žáky. Spolupráce s rodiči postiženého dítěte i s rodiči jeho spolužáků. |