|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Seminární práce |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (15.01.2019)
Povinná literatura: ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9. ČÁSLAVOVÁ, E., PETRÁČKOVÁ, J. The brand personality of large sport events. .. Kinesiology. 43, č.1 , 2011. s.91-106. ISSN 1331-1441. MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 2., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-1678-X. ŠTĚDROŇ, B. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-690-5. . ŠTĚDROŇ, B. Prognostické metody a jejich aplikace. Vyd. 1. V Praze: C.H. Beck, 2012. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7179-174-4. ŠTĚDROŇ, Bohumír. Politika a politický marketing. Vyd. 1. V Praze: C.H. Beck, 2013. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-448-3.
Doporučená literatura: ŠTĚDROŇ, B. A V. KOCOUR. Technologické prognózy a telekomunikace. 1. vyd. Praha: Sdělovací technika, c2014. ISBN 978-80-86645-24-7. . ŠTĚDROŇ B.a kol.: Manažerské rozhodování v praxi. Vydání první. Překlad Jiří Handlíř. V Praze: C.H. Beck, 2015. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-587-9. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Seminární práce |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (15.01.2019)
Přednášky: 1. Úvod do politického marketingu. 2. Starověký Řím, politika a sport. 3. Komerční a politický marketing ve sportu; sport a politika. Politický marketing mezinárodních sportovních organizací, spolupráce a koordinace politického marketingu mezinárodních sportovních organizací. 4. Volební ankety a sport . 5. Monitorování politických projevů v rádiu, televizi a na Internetu a sport. 6. Měření povědomí o politických kandidátech a sport . 7. Sportovci v politice. Semináře: 1. Vnímání sportovců a politiků mezi voliči, sportovci mezi politiky v ČR. 2. Případová studie Kalifornie a sportovec guvernér Schwarzenegger. 3. Politický marketing na Ukrajině a boxer Kličko. 4. Politický marketing v ČR, Jágr, Šlégr. 5. Mezinárodní skandály a sport (FIFA, doping aj.). 6. Značka politické strany. 7. Tvorba a obhájení prezentace o politickém marketingu a sportu ve světě a v ČR dle zadané literatury. |