|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (17.06.2017)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (17.06.2017)
Dytrtová, R., Krhutová, M. Učitel. Příprava na profesi. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2863-6. HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-755-8. Jak být dobrý učitel?: [tipy a náměty pro třídní učitele. Praha: Raabe, 2012. ISBN 978-80-87553-39-8. Problémy se třídou?: [tipy a náměty pro třídní učitele. Praha: Raabe, 2012.ISBN 978-80-87553-40-4. Řezníček, J., Rusek, M. DidaEtika : opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha, UK, PedF, 2014. ISBN 978-80-7290-794-6. VAŠUTOVÁ, J. Být učitelem: co by měl učitel vědět o své profesi. 2. přeprac. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2007, 76 s. ISBN 978-80-7290-325-2. Učebnice pro výuku přírodopisu na 2. stupni ZŠ |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (17.06.2017)
8 hodin náslechů, 12 hodin přímé výuky, odevzdání deníku z praxe obsahujícího rozbory hodin z náslechů a přípravy na hodinu vlastních odučených hodin, reflexe s hospitujícím, závěrečná reflexe s katedrovým garantem praxe |