|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (25.10.2018)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (25.10.2018)
Kyriacou, C.: Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-965-8 Reitmayerová V.., Broumová, E.: Cílená zpětná vazba. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-317-8. kol. autorů: Efektivní učení ve škole. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-556-3 Průcha, J.: Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-047-X Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-262-9 Uljens, M.: School Didactics And Learning: A School Didactic Model Framing An Analysis of Pedagogical Implication of Learning Theory. Taylor, Francis. USA: 2007. ISBN 978-0863777004 Čapek, R. (2010). Třídní klima a školní klima. Grada Publishing as.
Čapek, R. (2008). Odměny a tresty ve školní praxi. Grada publishing as.
KRATOCHVÍLOVÁ, J. Systém hodnocení a sebehodnocení žáků, Zkušenosti z České republiky i Evropských škol. 1. vyd. Brno: MSD, 2011. 153 s. ISBN 978-80-7392-169-9.
Další odborná literatura bude zadávána během studia. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (26.10.2019)
diskuse nad portfoliem, znalosti v rozsahu sylabu kurzu |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (25.10.2018)
1. Tradiční i moderní metody evaluace a autoevaluace (portfoliové hodnocení, bodové hodnocení, kriteriálně-procentuální škálování apod.). 2. Praktický nácvik hodnocení prací žáků. 3. Praktický nácvik používání evaluace a autoevaluace na modelových příkladech výukových výstupů. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (25.10.2018)
aktivní práce na semináři, portfolio |