|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (21.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (19.08.2019)
Dytrtová, R., Krhutová, M. Učitel. Příprava na profesi. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2863-6. HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-755-8. Jak být dobrý učitel?: [tipy a náměty pro třídní učitele. Praha: Raabe, 2012. ISBN 978-80-87553-39-8. Problémy se třídou?: [tipy a náměty pro třídní učitele. Praha: Raabe, 2012.ISBN 978-80-87553-40-4. Řezníček, J., Rusek, M. DidaEtika : opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha, UK, PedF, 2014. ISBN 978-80-7290-794-6. VAŠUTOVÁ, J. Být učitelem: co by měl učitel vědět o své profesi. 2. přeprac. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2007, 76 s. ISBN 978-80-7290-325-2. Učebnice pro výuku přírodopisu na 2. stupni ZŠ MAZÁČOVÁ, Nataša. Pedagogická praxe: studium: Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ ; kurz: Pedagogická praxe. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7290-673-4. FISHER, Robert. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Vydání 3. Praha: Portál, 2011. Pedagogická praxe. ISBN 978-80-262-0043-7. CANGELOSI, James S. Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Vyd. 5. Praha: Portál, 2009. Pedagogická praxe. ISBN 978-80-7367-650-6. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (21.09.2019)
MOODLE: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7811 |