Hodnocení a didaktická diagnostika v přírodovědných předmětech - OPNE4E107C
|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (13.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (13.01.2024)
Aktuální znění RVP, Standardy pro základní vzdělávání Závěrečné zprávy PISA a TIMSS Čtrnáctová, H., Vasileská, M., Mokrešová, O., & Kroutil, J. (2001). Sbírka úloh pro společnou část maturitní zkoušky chemie. Tauris. Chrástka, M. (1999). Didaktické testy. Paido. Laufková, V. (2017). Formativní hodnocení v praxi české základní školy. Pedagogika, 67(2). Schindler, R., & kol. (2005). Rukověť autora testových úloh. CERMAT. Wiliam, D. (2011). What is assessment for learning?. Studies in educational evaluation, 37(1), 3-14. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (13.01.2024)
Studijní opory jsou umístěny v tomto MS Teams kurzu. |