|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (17.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (17.09.2018)
Bílek, M. (2010). Aktuální trendy ICT ve výuce chemie: minulost, současnost a perspektivy. Media4U, 7(X3), 38-41. Bílek, M., Rychtera, J., Myška, K., & Toboříková, P. (2010). Počítačem podporovaný reálná vers. simulovaný experiment v počáteční výuce chemie. In M. Bílek (Ed.), Aktuální trendy ICT ve výuce chemie: Sborník abstraktů 20. Mezinárodního semináře o výuce chemie, (pp. 39 - 40). Hradec Králové. Rusek, M., Stárková, D., Chytrý, V., & Bílek, M. (2017). Adoption of ICT Innovations by Secondary School Teachers and Pre-service Teachers within Education. Journal of Baltic Science Education, 16(4), 510-523. Stárková, D., & Rusek, M. (2016). Etické a bezpečnostní aspekty využívání ICT ve výuce chemie. Scientia in Educatione, 7(2), 100-110. |
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D. (25.10.2019)
Historický vývoj využívání ICT ve výuce chemie Software využitelný při výuce chemie Software vytvářený pro výuku chemie Mobilní aplikace Interaktivní tabule Počítačové animace a simulace (applety) ICT podpora školního chemického experimentu (senzory) Virtuální a smíšená realita (exkurze) |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (17.09.2018)
Příprava portfólia interaktivních materiálů, příprava scénářů s využitím didaktického software a software původně neurčeného pro výuku. Minimálně 80% účast. |