Poslední úprava: ThDr. Dalibor Jiří Vik, Ph.D. (08.02.2024)
K úspěšnému zakončení předmětu je třeba napsat vstupní test (neplatí pro ty, kdo mají už splněnou Angličtinu pro pedagogy I. nebo test absolvovali v minulých semestrech) a připravit a přednést tři ústní prezentace (četba I., četba II. , minipřednáška na téma budoucí bakalářské práce) a aktivní účast při diskusích v hodinách. Prezentace jsou bodovány, závěrečné hodnocení se bude odvíjet od počtu získaných bodů: 100-90% = 1, 89=80% = 2, 79=70% = 3, méně než 70% = neuspěl/a. Celkem je možné získat 100 bodů, k úspěšnému absolvování je tedy třeba získat minimálně 70.
Poznámka k prezenci: Docházka není povinná, povinné je ale plnění prezentací v předepsaných termínech. Nesplnění povinnosti (testu, úkolu, prezentace) má za následek snížení maxima bodového hodnocení.
(1) Četba I. (30 bodů): Student přečte a nastuduje zadaný akademický text, vybere z něj nejdůležitější informace a připraví z něj ústní prezentaci v délce 7 minut. Prezentace bude obsahovat: nová slovní zásoba (seznam a vysvětlení klíčových slov použitých v prezentaci), výklad hlavních myšlenek a tezí, 3 otázky k diskusi. Při prezentaci smí student používat písemně připravenou osnovu, ale mluví převážně spatra. Akademické texty a termíny prezentací budou stanoveny prostřednictvím MS Teams. Hodnotí se splnění výše uvedených náležitostí, připravenost, orientace v nastudované problematice, projev spatra a dodržení časového limitu.
(1) Četba II. (30 bodů): Student přečte a nastuduje zadaný akademický text, vybere z něj nejdůležitější informace a připraví z něj ústní prezentaci v délce 7 minut. Prezentace bude obsahovat: nová slovní zásoba (seznam a vysvětlení klíčových slov použitých v prezentaci), výklad hlavních myšlenek a tezí, 3 otázky k diskusi. Při prezentaci smí student používat písemně připravenou osnovu, ale mluví převážně spatra. Akademické texty a termíny prezentací budou stanoveny prostřednictvím MS Teams. Hodnotí se splnění výše uvedených náležitostí , připravenost, orientace v nastudované problematice, projev spatra a dodržení časového limitu.
(3) Minipřednáška (40 bodů): Student samostatně vypracuje prezentaci na téma „má (budoucí) bakalářská práce“ v rozsahu 10 min. Témata si vybírá ze seznamu stanoveného v MS Teams. Prezentace bude obsahovat: nová slovní zásoba (seznam a vysvětlení klíčových termínů, které bude používat při prezentaci), název navrhované práce, hlavní teze práce, popis základních částí práce (teoretická, praktická, struktura), navržená metoda výzkumu, předpokládané závěry, stručný popis a zhodnocení použité literatury. Při prezentaci smí student používat písemně připravenou osnovu, ale mluví převážně spatra. Termíny prezentací budou stanoveny prostřednictvím MS Teams. Hodnotí se splnění výše uvedených náležitostí, připravenost, orientace ve zvoleném tématu, projev spatra, schopnost reagovat na dotazy, kreativita ve volbě a zpracování tématu a dodržení časového limitu.