Poslední úprava: PhDr. Leona Stříteská, Ph.D. (02.01.2024)
V rámci oborové praxe studenti navštěvují několik typů sborů působících na gymnáziích (8mi-, 6ti-, 4 letých), VOŠ, popř. jiných typech středních škol, nebo ZUŠ (nevýběrový, výběrový, smíšený mládežnický, chlapecký...) a spolupracují s jednotlivými sbormistry. Získané zkušenosti pak mohou zúročit ve své sbormistrovské praxi. Reflexi na své výstupy získávají přímo od sbormistrů nebo od přítomného pedagoga. Ti též zadávají úkoly pro následující lekce a kontrolují systematičnost a správnost přípravy na jednotlivé zkoušky.
Poslední úprava: PhDr. Leona Stříteská, Ph.D. (02.01.2024)
Professional practice. Students attend several types of choirs at grammar schools, colleges and other types of secondary schools, or elementary music schools (non-selective, selective, mixed youth, boys ...) and collaborate with individual choirs. The experience gained can then capitalize on their choirmaster practice. They have a reflection from the choirmaster or the teacher. They also assign tasks for the following lessons and check the systematic and correct preparation for next rehearsals.
Deskriptory
Poslední úprava: PhDr. Leona Stříteská, Ph.D. (02.01.2024)
Doba očekávané přípravy na 1 cvičení
40 minut
Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe
90 minut
Samostudium literatury (za semestr)
6 hodin
Práce se studijními materiály (za semestr)
4 hodiny
Plnění průběžných úkolů (za semestr)
8 hodin
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Leona Stříteská, Ph.D. (02.01.2024)
SMITH, Brenda; SATALOFF, Robert T. Choral pedagogy. Plural Publishing, 2013.
GEISLER, Ursula; JOHANSSON, Karin (ed.). Choral singing: Histories and practices. Cambridge Scholars Publishing, 2014.
BARTLE, Jean Ashworth. Sound advice: Becoming a better children's choir conductor. New York: Oxford University Press, 2003.
Studijní opory
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (26.01.2020)