|
|
|
||
Poslední úprava: PAVLASO/PEDF.CUNI.CZ (29.03.2016)
|
|
||
Poslední úprava: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (12.01.2012)
Helus,Z. (1982: Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. SPN.Praha. Helus, Z. (1986): Edukační prostředí a účinnost vzdělávacího procesu. Životné prostredie,20:(6):289-291. Helus,Z.(1988): Interakce učitel-žák jako faktor vzdělávací aktivity.Pedagogika.Praha. Bláha, A., I.(1948): Ethika jako věda. Atlantis. Brno . Doležalová,J., Lašek,J.(2002): Vybraná témata z pedagogiky a psychologie. Gaudeamus. Hradec Králové. Komenský,J.,A.( 1930):Didaktika velká. Dědictví Komenského. Praha. Matějček,Z. Dytrych, Z.(1994): Děti, rodina a stres. Galén, Praha. Satirová ,V.(1994:) Kniha o rodině. Svan. Praha. Peseschkian,N.(1999): Příběhy jako klíč k dětské duši. Portál. Praha . Matějček,Z.(1999): Co děti potřebují nejvíc. Portál. Praha. Mádrová, E. (1998): Zkuste být dítětem. Portál. Praha. Helus,Z.(1982):Pojetí žáka a perspektivy společnosti. SPN Praha. Helus,Z.(1987: Vyznat se v dětech..SPN. Praha. Matejček,Z., Pokorná,M.(1998): Radosti a strasti H+H. Prah. Coleman,R., Gilles,B. (2001): 525 způsobů jak se stát lepším manažerem. Management Press. Skoblík,J.(1997):Přehled křesťanské etiky.Karolinum. Praha. ISBN 80-7184-357-1 Čáp, J,. Mareš, J.(2001):Psychologie pro učitele. Portál. Praha. ISBN 80-7178-463-X Vágnerová, M.: Psychologie školního dítěte. Praha :Karolinum, 1997 Ondráčková,J.:Co je úmluva o právech dítěte. Český Helsinský výbor. Praha 1996 Lorenz,K.(1990): 8 smrtelných hříchů Panorama.Praha. Lewis,D (1995): Tajemná řeč těla. Victoria publishing.Praha. Pelikán, J. (1998): Základy empirických výzkumů pedagogických jevů. Karolinum. Praha. Guth, J. (1915): Společenský katechismus. Grégr a syn. Praha Rieger,Z.(2000): Jak vidíme děti. Kurs RIAPS (nepublikováno) |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (26.10.2019)
Přezkoušení probíhá formou diskuse nad portfoliem, které obsahuje úkoly zadané na semináři: přípravy na hodiny, rozbory vybraných videoukázek z výuky, přípravy výukových materiálů (vždy bude upřesněno v průběhu kurzu). |
|
||
Poslední úprava: PAVLASO/PEDF.CUNI.CZ (29.03.2016)
|
|
||
Poslední úprava: PAVLASO/PEDF.CUNI.CZ (23.01.2015)
Docházka na seminář. Přezkoušení probíhá formou diskuse nad portfoliem, které obsahuje úkoly zadané na semináři: přípravy na hodiny, rozbory vybraných videoukázek z výuky, přípravy výukových materiálů (vždy bude upřesněno v průběhu kurzu). |