Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.01.2011)
Kurz si zapisují studenti, kteří si zvolili homogenní variantu studia, zapisují se tak do všech tří kurzů současně.
Cílem předmětu je orientace v základech zjišťování, identifikace a hodnocení úrovně vývoje žáka (žáků) jako výsledku výchovného a vzdělávacího působení.
Literatura
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.01.2011)
DITTRICH, P. Pedagogicko-psychologická diagnostika. Praha : H+H, 1992. 106 stran. ISBN 80-85467-69-0.
HRABAL, V., st., HRABAL, V., ml. Diagnostika. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha : UK Karolinum, 2002. 199 stran. ISBN 80-246-0319-5.
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 2001. 207 stran. ISBN 80-7178-544-X.