|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Roman Liška, Ph.D. (28.06.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Roman Liška, Ph.D. (28.06.2023)
Cílem předmětu je seznámit se s významem, projevy a typy kultury organizace (školy), nástroji její tvorby, faktory ovlivňující public relations škol a prostředky, které v oblasti PR lze ve škole využít. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Roman Liška, Ph.D. (28.06.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Roman Liška, Ph.D. (28.06.2023)
Povinná literatura: BLOUDEK, J., D. MÜLLER, S. KUBÁTOVÁ a T. BUJNA. Kultura organizace je cestou ke strategii. Praha: Management Press, Albatros Media a.s., 2017. ISBN 978-80-7261-335-9. HEJLOVÁ, D. Public relations. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-9876-9. MATOUŠ, Z. et al. Management vzdělávání dospělých a vzdělávacích organizací. Praha: Česká andragogická společnost, 2021. 150 s. ISBN 978-80-907809-3-4. PAULOVČÁKOVÁ, L. Kultura a PR vzdělávací organizace. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020. ISBN 978-80-7603-165-4. SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.
Doporučená literatura: ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Praha.: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3. DOMINIK, DVOŘÁK, STARÝ K. a Urbánek P. Škola v globální době. Praha: Karolinum Press, 2015. ISBN 978-80-246-2977-3. HEATH, R. L. Encyclopedia of public relations. london: Sage publications, 2005. ISBN 978-0-7619-2733-4. FTOREK, J. Public relations a politika: kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-6690-4. JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7. KOPECKÝ, L. Public relations: dějiny – teorie – praxe. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4229-8. KOTLER, P. a K.L. KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. LUKÁŠOVÁ, R. a I. NOVÝ. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. Praha: Grada, 2004. ISBN 978-80-247-0648-1. SCOTT, D.M. The New Rules of Marketing PR. 4. vyd. Wiley, 2013. ISBN 978-1-118-48876-SVOBODA, V. Public relations – moderně a účinně - 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7. ŠEDIVÝ, M. a O. MEDLÍKOVÁ. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Roman Liška, Ph.D. (28.06.2023)
Hlavní témata předmětu: 1. Kultura školy 2. Klima školy 3. Škola jako značka 4. Image školy 5. Marketingová komunikace a komunikační kampaň 6. Vztahy s veřejností 7. Komunikace školy s veřejností na internetu 8. Sociální sítě školy 9. Marketingový výzkum a škola 10. Etika ve škole |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Roman Liška, Ph.D. (28.06.2023)
Zápočet · Písemný test
|