|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (08.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (08.09.2023)
Základní: Interaktivní učebnice jako studijní opora pro asynchronní část (e-learning): https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/marketing-management-ve-vzdelavani AUTORSKÝ KOLEKTIV (2009). Řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI Wolters Kluwer. EGER, L. (2021). Marketing školy [Online]. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. HEJLOVÁ, D. (2015). Public relations. Praha: Grada Publishing. KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. (c2004). Marketing. Praha: Grada. PAULOVČÁKOVÁ, L. (2018). Marketing management ve vzdělávání. Elektronická publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/) PAULOVČÁKOVÁ, L. (2015). Marketing: přístup k marketingovému řízení (Vydání I). Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. ŘEZÁČ, J. (2009). Moderní management. Brno: Computer Press. Studijní materiály KAMV zaměřené na modul Teorie a praxe školského managementu včetně souboru studijních opor modulu Řízení školy ve znalostní společnosti projektu Profesionalizace KK SVĚTLÍK, J. (2009). Marketingové řízení školy. 2. aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer. TRUNDA, J. a BŘÍZA, K. (2012). Řízení školy ve znalostní společnosti. Editor Václav Trojan. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. VEBER, J. (2014). Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press. VETEŠKA, J. a TURECKIOVÁ, M. (2020). Kompetence ve vzdělávání a strategie profesního rozvoje. Praha: Česká andragogická společnost. VETEŠKA, J., M. TURECKIOVÁ a V. TROJAN. (Eds.) (2017). Aktuální přístupy managementu vzdělávání. Praha: Centrum školského managementu Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. VODÁČEK, L. a O. VODÁČKOVÁ (2013). Moderní management v teorii a praxi. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (08.09.2023)
Marketingové řízení školy: Prezenční část: ● pojetí marketingu a specifika marketingu ve vzdělávání, ● provázanost marketingu a managementu školy, ● marketingové řízení a marketingová strategie v oblasti vzdělávání, ● řízení vztahu s klienty v oblasti vzdělávání, cílové skupiny, ● implementace marketingu a kontrola. Distanční část (asynchronní, e-learning): ● analýza makroprostředí, mezoprostředí, mikroprostředí školy, ● aplikace marketingového mixu ve škole. Management v podmínkách globalizace: Prezenční část: ● základní pojmy, ● hlavní projevy globalizace, ● pozitiva, negativa, příležitosti a hrozby globalizace. Distanční část: ● vliv globalizace na školství. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (08.09.2023)
Znalostní test. |