|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
BAŠTECKÁ, Bohumila; ČERMÁKOVÁ, Veronika; KINKOR, Milan. Týmová supervize: Teorie a praxe. Praha, Portál. 2016. HAWKINS, Peter; SHOHET, Robin. Supervize v pomáhajících profesích. Praha, Portál, 2004. PÍŠOVÁ, Michaela, et al. Mentoring v učitelství. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011. LAZAROVÁ, Bohumíra. Mentoring jako forma kolegiální podpory a strategie dobré školy. Pedagogika, 2010, 55.3-4: 254-264. SWAFFORD, Jeanne. Teachers supporting teachers through peer coaching. Leading professional development in education, 2000, 105-115. CLEMENT, Mieke; VANDENBERGHE, Roland. Teachers’ professional development: a solitary or collegial (ad) venture?. Teaching and teacher education, 2000, 16.1: 81-101. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
Zápočet bude udělen na základě: 1) docházky (tolerance jedné absence), 2) aktivní účasti na semináři, 3) kvalitního splnění všech úkolů (a jejich odevzdání prostřednictvím Moodlu). |