|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
Vedle přímé výuky bude věnováno 64 hodin nepřímé výuce. 20 hodin četbě, 24 hodin drobné úkoly, 20 hodin příprava na zkoušku. Pokud bude zavedena distanční výuky, proběhne každá druhá hodina online formou. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
MAREŠ, Jiří. Pedagogická psychologie. Praha, Portál, s.r.o. 2013. ISBN: 978-80-262-0174-8 JEDLIČKA, Richard a KOŤA, Jaroslav a SLAVÍK, Jan. Pedagogická psychologie pro učitele - Psychologie ve výchově a vzdělávání. Praha, Grada. 2018. ISBN: 978-80-271-0586-1 PAVELKOVÁ, Isabella. Motivace žáků k učení – Perspektivní motivace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha, PedF UK. 2012. SLAVIN, Robert. Educational Psychology: Theory and Practice, 12th Edition, Pearson. 2018.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (13.09.2021)
Předmět je ukončen písemným testem. Podklady k testu probereme podrobně na výuce, tak aby studenti byli dobře připraveni. Test bude písemný a bude mít charakter otázek na aplikaci teoretických znalostí, které jsou obsahem kurzu. |