Psychologie pro učitele I.: Psychologie žáka a školní třídy - APR190003
|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martina Švandová, Ph.D. (08.10.2023)
A) Vypracovat pedagogicko-psychologickou charakteristiku žáka základní střední školy dle instrukcí: Skutečný nebo fiktivní žák 2. stupně ZŠ nebo SŠ – osobnostní, kognitivní a sociální specifika + pedagogická (speciálně pedagogická) charakteristika – lze i fabulovat, jde o nácvik struktury a schopnosti popisu 1.Kognice 2.Tvořivost 3.Osobnostní charakteristiky 4.Emoce 5.Motivace 6.Sociální projevy 7.Sociální zařazení 8.Prospěch + dovednosti v jednotlivých oblastech předmětu 9.Vyhovující formy práce + hodnocení 10.Speciálně-pedagogická charakteristika – nutnosti zohlednění nebo úprav metod a organizace práce B) Aktivní účast na výuce (min 80%, tj. možné 3 absence). |